11 września 2011

Słowo na wstęp

Witam!

Siedzę i myślę co wam tu napisać na dzień dobry. Zacznę od kilku słów o mnie. Nazywam się Tomasz Aleksander Florian Krukowski. Urodziłem się 9 listopada 1991 roku w Pucku. Mam około 182 cm wzrostu i ważę koło 68 kg. Oczy koloru niebiesko-szarego, włosy ciemne. Wada wzroku korygowana okularami. 

Zainteresowania? Hm... Gry fabularne (od 4 lat), planszowe (teoretycznie od małego w coś graliśmy ale tak na poważnie to jakieś 2 lata), karciane (rok, nie więcej). Do tego regularny sport drużynowy (najlepiej z piłką)

O czym będę pisał? O moich zainteresowaniach głównie. Należę do osób które jakby... muszą mieć swoje 2 grosze we wszystkim. Nigdy nie mogę zadowolić się jakimś gotowym produktem, mój własny będzie lepszy! I tak się zaczęło. 



W RPG grałem jako gracz a teraz powoli kończę system o piratach (nie pytajcie dlaczego o piratach, sam się zastanawiam)

W grach planszowych siedzę od pierwszego MONOPOLU, warcabów, umiem też grać w szachy i takie tam, ale.... Ale przygoda z planszówkami trwa od nie dawna, wcześniej były to popularny gry dla rodziny, teraz w dobie komputera i serwisów do grania on-line jak chlew (sory, Kurnik) myślałem, że planszówki umarły i grają w nie tylko staruchy. Potem, poszedłem na GRAMY. Cudowne przeżycie, mnóstwo zabawy, poznanie kilku miłych osób i rewelacyjnych wręcz gier. Teraz jestem w trakcie tworzenia własnej planszówki, która myślę, że okaże się nie lada sukcesem jak na mnie (opowiem wam o niej na pewno).


Gry karciane to nadal dla mnie obszar do zbadania. Widziałem setki razy dzieciaki latające z ?!Judżi-Jo?!, Duel Masters i Pokemonami. Nigdy mnie to nie ruszyło. Jakoś mogłem popatrzyć, ale to nie dla mnie. A teraz? Zrobiłem grę karcianą, która uświadomiła mi coś ważnego, że potrafię zrobić coś od początku do końca. Konflikt (tak się to "dzieło" nazywa) nie jest grą rewelacyjną i rewolucyjną, ale jest grą Moją! To ważne. 

Jeśli mogę to zareklamuję tutaj blog mojego przyjaciela i współpracownika, współautora, grafika, którego rady, sugestie i uwagi miały kolosalny wpływ na wygląd gier. aEgspletus.

Tyle o mnie na razie. Zapraszam na forum, gdzie możecie dowiedzieć się sporo o prowadzonych przeze mnie (i nie tylko) projektach i innych. Pi Factory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz