16 września 2011

Ciastko

W wielu grach różnej maści rozgrywka/fabuła działa na zasadzie, którą ja nazywam Ciastkiem. Krótko mówiąc jest sobie kilku graczy i każdy z nich walczy, lub raczej konkuruje z resztą by jako pierwszy zdobyć Ciastko

Czym jest Ciastko? Wszystkim, Ciastko może być magicznym artefaktem, wielkim kufrem złota, fotelem prezesa, władzą nad światem. 

Nie piszę tu nic rewolucyjnego, bo o istnieniu Ciastka wie każdy, ale ja to po prostu nazywam Ciastkiem. Czemu? Bo w rozmowie z kumplem zabrakło mi słowa opisującego "to coś o co walczą gracze", więc...
Ciastko. 

Obecnie mam kilka pomysłów w głowie ale napiszę o nich, gdy coś konkretnego będzie na rzeczy. 

1 komentarz:

  1. Ciastko sobie daruję - napiszę jednak parę słów o samym wyglądzie bloga.
    Świetnie dobrałeś te czcionki i tło. Nie mniej jednak: logo (choć maczałem w pewnym stopniu w nim palce) oraz ten pokemonowy szał zmieniania wyglądu czcionki w postach - mógłbyś nad tym popracować.

    A teraz idę na ciastko...

    OdpowiedzUsuń