8 grudnia 2011

Gwiezdny Pirat # 45 !

A co ja się będę... Zacni ludzie z Wydawnictwa Portal docenili mój trud i organizacja Złota Pięść oraz opublikowana na blogu profesja - Bokser - zostały umieszczone w najnowszym odcinku Gwiezdnego Pirata! 

Woooo-Hoooo! Lubię się chwalić, a do tego uważam, że dziś mam czym. Moje teksty można znaleźć na 10 stronie, profesja została umieszczona w ramce. Mam nadzieję już niedługo spłodzić nową profesję, może dojdą sztuczki, lokalizacje... Uznałem, że wezmę się za Front. Moje postacie na ogół pałają nienawiścią do Molocha i nie ukrywają tego, są chętne do walki z nim na różne sposoby. W ogóle jak byłem mały to biegałem z kumplami z kijem w ręku i "pach, pach, pach, pach! dostałeś!" O tak, jestem dzieckiem wojny. Najlepiej czuję się w tym w Neuro i to mam zamiar uczynić moją piaskownicą, w której będę się bawił jak tylko można. Oczywiście nie omieszkam napisać czegoś innego, co przyniesie los. Już coś dla was szykuję... W sumie to przy odrobinie chęci już bym to wam pokazał, ale jakoś nie mogę się wziąć za pisanie. Ehh. 

No i linki oczywiście:
Gwiezdny Pirat # 45 - na stronie Wydawnictwa Portal

Neuroshima.org - strona oficjalna

PS: Wielkie dzięki dla współgraczy, którzy byli pierwowzorem Złotej Pięści, Mistrza Gry i oczywiście Rafała Szymy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz