5 stycznia 2012

Noworocznie

Witajcie w nowym roku. 


Na wstępie życzę wam wszystkiego najlepszego, dużo sesji, tysiące PDków, dobrych postaci, świetnego odgrywania, wielu strzelanin, efektywnego uwodzenia, wyśmienitego handlu i posłusznych kości. W ogóle pełnego pakietu zajebistości w grach RPG i planszówkach oraz karciankach. Jak kto woli...



Jak u mnie nowy rok? Dobrze. Są sesje via Forum, via Skype, via GG i face to face. Również pełen pakiet. Lecimy z Warhammerem 40 000, może ruszy Wampir (mój Tremer już czeka), prowadzę autorsko Gwiezdne Wojny oraz naturalnie grzmocimy w Neuroshimkę. 


Dziś nie mogłem spać, obudziłem się o 5:30 i już nie mogłem dalej kimać. Co tu robić o takiej godzinie?! Ha! Zrobiłem postać do Neuro. Jeśli obecny bohater zginie, wkroczy mój total-pro-uber-super-badass! To postać którą sprawdzę MG. Chcę się dowiedzieć na ile pozwoli mi grać takim niemoralnym ścierwem. Ten bohater ma reprezentować ludzkie skurczysyństwo. Gwałty, napaście, morderstwa, tortury, kłamstwa... Wszystko to co najgorsze. Psychol jak się patrzy. Oczywiście będzie "niesmacznie" na sesjach, bo te wyżej wymienione motywy ponoć niszczą atmosferę, ale to właśnie Neuro sprzyja takiemu wszechobecnemu kurestwu. Dam znać jak wyjdzie, jeśli wyjdzie. Mechanicznie wspomnę, że postać dołączy do doświadczonej grupy bohaterów, więc przy jej tworzeniu gracz ma do dyspozycji gratisowo 1500 PD i 200 Gambli na EQ. 


Z drugiej strony zrobiłem sobie gadżet do Neuro właśnie. Nie mam głowy do zapamiętywania kar przy PT. Nie wiem ile muszę odjąć, żeby sprawdzić czy mi wchodzi na Cholernie trudny... Zwyczajnie nie mam do tego pamięci. Zrobiłem więc taki cosiek, w którym przesuwam pasek współczynnika i w odpowiednich miejscach widzę jakie muszę mieć wyniki, żeby zdać jakiś test. Cyknę fotki i zaprezentuję wam. Jak ekipa zechce to im też machnę. Wszystko jest pancernie zrobione - zalaminowane i owinięte taśmą przezroczystą. Nie wygląda jakoś powalająco, ale jest funkcjonalne. 


Do tego planuję też napisać autorkę o Star Wars, ale to potrwa. Ma to być raczej mechaniczna strona systemu, bo trudno ogarnąć świat bardziej niż robi to Ossus.pl lub Wookiepedia, prawda? :) 


Miłego i do usłyszenia. 


PS: Polecam serial "FIREFLY" ! Naprawdę dobry, choć zamknięty po 1 sezonie... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz