17 października 2011

Warsztat gier

Witam ponownie z małą informacją lub też zapytaniem. 


Postanowiłem lub raczej powoli wdrażam w życie plan stworzenia własnego Warsztatu w którym to będę majstrował moje gry do kupy. Mam tu na myśli prowadzenie dziennika z zapiskami postępu, kupno maszyny do laminowania, kilku spray'ów drewna do elementów gier... Wszystkiego po trochu.


Jak na razie planuję przyszłe wydatki etc. Mam już miejsce (piwnica) w którym jest prąd, jest dach nad głową, światło i cisza :) Nikt nie przeszkadza, muzyka ON. To takie moje marzenie, które mam nadzieję zrealizować.

Jeśli kogoś zastanawia: "Przecież nic na tym nie zarobisz, stracisz kasę, bla, bla..."
Kupując grę planszową, karciankę czy RPG tracisz kasę? Nie masz z tego korzyści finansowych, ale... masz zabawe, satysfakcję, dumę i jeszcze raz zabawę oraz satysfakcję. Tak ja definiuję hobby. To moje hobby :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz